Saturday, November 27, 2010

I'm in LOVE with.....


salam hujung minggu...

so amacam hari ni..harap semua baik2 belaka.hari bermalas-malas di rumah je aku sabtu ni. bangun lambat skit..manakan tidak tinggal seorang diri..abah isnin baru balik ipoh.lapar jangan cakap la.dari petang semalam tak makan makanan yang menyihatkan.

nak cerita skit pasai malam semalam...lepas semayang maghrib entah apa datang hantu merasuk nak tengok wayang...hahaha..patutnya lepas semayang dpt hidayah...ooppsss..kebetulan aku baru teringat ada citer disney yang baru Rapunzel...apalagi terus online tengok schedule kat web TGV...tadaaaa!!! ada tayangan kul 8.35..sempat lagi sejam masa ada...siap2 terus rempit ke Jusco....Full-house jugak la citer tu..tp disebabkan aku sorang ada lah tiket di celah-celahan org lain..hehehe..

1st time ever la aku tgk wayang sorang2..tak pernah dibuat sebelum ni...disebabkan kebosanan di rumah keseorangan tu yg hantu dtg merasuk...hahahah..

lepas tengok cerita tu aku dpt simpulkan yang aku telah jatuh cinta pada RAPUNZEL..serius..sgt2 best...dan pada aku lah ni lah citer disney yang paling aku suke..semua elemen ada...LOVE...FAMILY...COMEDY....dan animasi dia sgt2 cantik...part yang buat aku lebih jatuh cinta waktu lantern tu dilepaskan ke langit..aduiiiii "goosebump"...indah sgt...apsal la kat Ipoh ni takde 3D kalau tak lagi menarik aku rasa.....

aku nak tengok lagi sekali..lagi 2 3 kali la...memeng syiiooookkkkkk!!!!

ok..daaaa..mau mandi...hohohohoh..ada bau =)

3 comments:

  1. aku selalu tengok sorang2 rilek ajos...

    ReplyDelete
  2. keadaan itu tidak biasa bagi aku..hohoho..best jugak tgk sorang2 ni kan..best2..pasni nak selaloo gi sorang2..takde byk belanja...hehehe

    ReplyDelete
  3. alaa ciannyee dia..xper jnji leh hilangkn boring tu kan..hehehe

    ReplyDelete