Sunday, October 31, 2010

relaxxx

salam semua

hari ni ahad bersamaan hari terakhir dalam bulan Oktober..esuk kita dah masuk bulan November..sekejap je rasanya masa berlalu ye...

aku pon baru sampai di Pj rumah abg aku...minggu ni jugak umi nak buat rawatan susulan dengan penyakit dia tu...berdebar tunggu harinya..yer la anak mana yang tak risau kan...Insyallah semua berjalan lancar....so aku temankan umi....seminggu la duk kat KL ni...arini di Pj...esuk nak ke seri kembangan umah adik pompuan aku...dah rindu sgt ni nak jumpa anak2 buah aku....diaorang pon mesti rindu kat Pak lang dia kan..hehehe

ni pon tengah sakit mata...tetibe plak petang semalam mata sebelah kanan gatal2..merah bila di gosok..masuk habuk kot...sampai ke pagi ni merah..tapi tak semerah semalam...lebih selesa hari ni...kena berjaga jugak...takut anak2 buah aku berjangkit plak kan...bebudak senang berjangkit...

so buat masa skang ni relax je....saje kebosanan kt umah ni takde buat pe..yop ngan kak yong dah pi kenduri bawak budak berdua tu....

so korang doakan ytang terbaik tuk Umi ye....amin...

da..sampai ketemu di lain hari...Insyallah....=)

No comments:

Post a Comment