Tuesday, September 07, 2010

Buffet @ D'POLO.....

Salam kembali kepada pembaca blog aku ni..dah beberapa minggu aku tak mengupdate kan diri aku dlm ni kan....sejak pose aritu..rasa mcm malas...n sibuk ngan final exam....so nak dekat2 raya ni ada mood skit nak menulis...hehehe...katanya...kebetulan ada cerita yang nak dikongsi bersama kan..kalu takde cerita baik diam sudah....

lagi 3 hari Insyallah kita umat Isalam akan menyambut kedatangan Syawal...so amacam persiapan semua..ada OK...aku Alhamdulillah ala kadar sederhana je....cukup la dari takde persiapan langsung kan...

tadi berbuka puasa ngan membe2 temapat keje lama...lama dah janji ngan bebudak ni...tp respon dari yg lain takde...so kami berempat je la..makan ala buffet kat D'Polo nama tempatnya...betul2 bersebelahan dengan taman rekreasi yg aku selalu jogging....ok la not bad dia punya environment ngan makanan dia...bayar sorang RM19.90....kira ok lagi la tu.....

aku, soleha, shira n aween..lama dah tak jumpa depa..sejak dua menjak pegang status student langsung tak jumpa depa..hehehe...so ambik peluang minggu last pose ni berbuka bersama..mengeratkan ukhwah kekdahnya...hehehehe....

so enjoy the photo......selamat berpuasa untuk baki Ramadhan ada 3 hari lagi..Insyallah










No comments:

Post a Comment