Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan Al-Mubarak


Alhamdulillah....syukur kepadamu Ya Allah kerana memberi peluang sekali lagi aku menghadapi bulan yang penuh keberkatan ini.....amin

Insyallah esuk masuk bulan Ramadhan ..dan umat Islam seluruh dunia menyambut kedatangannya dengan penuh rasa syukur, gembira. aku dah bersedia dari segi mental dan fizikal...dan aku harap juga aku bersedia dengan amal ibadat yang akan aku lakukan sepanjang sebulan berpuasa...dengan izinNYA...

so buat teman2 selamat menyambut Ramadhan....puasa dengan niat yang ikhlas ye..bukan puasa nak cukupkan 30 hari nak kejar raya kan...insyallah.aku harap dapat menjalani ibadah puasa ngan baik.

malam ni dah mula Ibadat Solat Tarawikh....teruja sgt aku....tapi harapnya jgn keterujaan tu dtg awal2 malam je kan...aku harap dapat buat solat tarawikh selama 30 malam..Insyallah...walaupon 8 rakaat sekalipon....doakan yang terbaik.....

Apa2 pon Selamat untuk semua......

jangan nakal2 bulan pose ni ye..cubit perut tu nanti..hahaha

1 comment:

  1. hahahahahahaha,lucuuu,cubit perut,bantal air smbahyang kekdahnye...selamat b'pose pakcik (*_*)

    ReplyDelete