Saturday, September 25, 2010

Siti Khadijah




salam hujung minggu,


hari ni bermalas-malasan je ka rumah..malas nak keluar...lagi pon semalam dah kuar pi tengok wayang...kebasahan plak tu..so hari ni rileks kat bilik je...surf internet n update blog...


nak citer pasal anak buah aku yang lahir lebih kurang 2 bulan lepas...anak ke-2 adik pompuan aku yang diberi nama SITI KHADIJAH BT MOHD LUTHFI...kebetulan plak hari ni adik aku last kat tambun ni...dah abis berpantang raya ke-4 aritu...so depa sekeluarga nak balik Pendang umah tok wan depa plak...


kembali sunyi la aku kat ipoh ni...tinggai bertiga abah n umi n aku je la...budak nakal thaqif pon dah nak balik pendang...so arini je nak bermanja2 ngan pak lang dia ni...rindu la pak lang kat bebudak ni nanti...malam2 dah takde org nak main rambut pak lang waktu tido...hehehe..tu la kegemaran thaqif bila nak tido je...wajib kena main rambut..tak rambut pak lang..abis rambut atok n opah dia jadi mangsa...


siti khadijah pon dan makin membesar..seronok tengok anak2 buah aku semuanya sihat2 belaka..Alhamdulillah.....


tahun depan Insayallah dapat anak buah lagi 2 orang...murah rezeki tul keluarga aku...adik pompuan bongsu aku dah 3 bulan mengandung...dan kak ngah aku plak baru masuk 2 bulan mengandung setelah 2 tahun kahwin..ada jugak rezeki ...syukur sangat.....ni coming soon adik laki aku nak kawen hujung tahun....doa2 la kot ada 3 orang anak buah...hehehe


pasti ada suara2 nakal kan bertanya....yang tukang cerita ni bila plak nak ada anak sendiri kan...adooyai...jenuh nak menjawab nanti kan....kawen pon blom nak ada anak apanya..anak tekak ada la...aku dah cukup bahagia ngan apa yg ada sekarang....

aku dah janji ngan mak n arwah onyang aku..lepas habis semua kawen n aku tolong adik beradik aku..tiba giliran aku...so lepas ajib kawen aku kena bersiap sedia...Insyallah...aku harap doa2 dari semua...doakan aku ditemukan jodoh yang baik dan boleh terima aku seadanya...amin



amboi cik siti dah pandai senyum n main jelir lidah yer..


ni ibu dia punya keje la...mendandan cik siti..anak perempuan la katakan...

6 comments:

  1. gebu nye pipi siti khadijah ne...(*_*)

    ReplyDelete
  2. baru nak tanya pasal abg adi bila nk kawen..tp dh ada jwpn kt entry 2 hehe..

    ReplyDelete
  3. hanim..nasib baik hang baca dulu kan...kalu terus komen sah2 soklan yg klise kluar...hahahahaha

    anyway thanks la sudi menjenguk blog abg adie yg tak seberapa ni...:)

    selamat hari raya...

    ReplyDelete
  4. slmt hari raya..saja ja jenguk blog senior hehe..mana nak tau tup2 dah kawen senyap2 hehe..

    ReplyDelete
  5. eh kawen mana leh senyap2..benda baik..kena heboh...hahahaha

    ReplyDelete