Sunday, June 06, 2010

~Adie.Creative.Touch ~

salam semua,


bertemu kembali....dah lama tak update blog aku ni..ye la dalam kemurungan atas pemergian arwah moyang aku dan baru juga berlangsung majlis perkahwinan adik pompuan bongsu aku semalam..so aku kira jadi orang penting dalam menggerakkan majlis ni..hehehe...aku di tugaskan menyiapkan barang hantaran....ni versi khas aku buat tuk adik kesayangan aku..aku pilih warna tema tuk hantaran kali ni ELEGANT....menggabungkan PUTIH~MERAH~HITAM.....sebanyak 14 dulang hantaran untuk pengantin lelaki...dari A-Z semua aku buat sendiri...aku ambik masa selama 2 minggu untuk menyiapkan..Alhamdulillah...

..
ni la 'sangkar cinta' yang aku buat sendiri...guna dawai je..nak beli sangkar mahal...


kasut


beg sandang lelaki


sirih junjung


dompet dan tali pinggang




sejadah yang digubah menjadi seekor burung..hehehe



kemeja dari East India


jam tangan


satu set coklat


set wangian


cupcakes yang aku tempah dari spupu aku..thanks g-dah



kuih bahulu


sebakul buah-buahan segar...


kuih tart dan jugak biskut blueberry...


kuih almond london


ni la kesemua 14 dulang hantaran hasil kreatif aku..amacam ada bakat???

5 comments: