Wednesday, June 16, 2010

Kelantan ~ day 3

hari ke-3 kami bersiap2 nak balik ipoh dah....pas subuh si kakak ngan ain nak mandi laut..takut kempunan hari sebelumnya teringin sgt nak mandi laut.....aku bawak la depa mandi laut...kul 7.30..matahari baru nak muncul....cantik sgt pemandangan tepi laut.....damai je rasa......angin sepoi2 bahasa....


indah ciptaan tuhan...subhanallah


si kakak dan ain mandi puas2...ngeee


matahari terbit pada kul 8.00 pagi


pose wajib ....

sebelum balik ipoh....pengantin laki bawak pi umah abg dia..dekat2 ngan chalet tu jugak..sarapan pagi..ada nasi lemak....kuih2 tradisional kelatan..akok...apam manis...karipap....karipap je aku makan...sebab lagi 2 tu aku tak biasa makan..deme kata manis...aku dah la tak kuat makan gula sgt...hehehe..tapi nasi lemak dia bolehtahan best.....

bertolak ke Ipoh dalam pukul 10.30...singgah di Bukit Bunga jap...makcik2 rombongan nak beli barang murah katanya...mcm2 la anak patung, tikar, toto, selimut, bantal....shoping sakan la...hehehe...aku tak beli apa pon..cuci mata je...malas nak ambik gambo tgh panas terik .....

kat tasek banding pon tak sempat nak singgah...sempat ambik gambar dari dalam kerete je...jadilah daripada takde kan...berhenti makan di Banjaran Titiwangsa dan berenti solat kat pekan Gerik..sampai Ipoh kurang lebih pukul 6 petang...ALHAMDULILLAH...semua berjalan lancar.....amin......

ada rezeki kita sampai lagi sana...ye kot????hehehehe


tasik banding...luas jugak...

No comments:

Post a Comment