Monday, June 21, 2010

Selamat Hari Abah......

Salam,

rasanya masih belum terlewat untuk aku ucapkan selamat hari bapa kepada bapa2 sekalian..teristimewa buat abah aku MOHD RADZUAN BIN IBRAHIM dan juga abg aku yg dah jadi abah MOHD FAIZAL EFFENDI dan jugak buat adik ipar aku MOHD LUTHFI yg juga dah jadi abah dan akan menimang cahayamata ke-2 Insyallah bulan ogos nanti.Amin.....

baiklah hujung minggu lepas bersamaan malam minggu...aku telah di jemput secara senyap oleh kak Ila ke satu majlis 'private' family diaorang....wah private sgt kan....hehehe..kata kak Ila..."madir ko jgn cerita kat sape2 ye...dolat nanti"...hahahaha..terpaksa lah aku kuncikan molot sehingga la majlis selesai....masuk hari ni dah abis aku heboh kat umi...hahahahaha



tu dia tgk gambo di atas saja dah tau 'private'.....hehehe...kebetulan sambutan hari bapa dan juga sambutan bday pakcik aku Dato' Zainal....depa wat kat "The BISTRO" Impiana Casuarina...so malam tu live band n org2 yg biasa lepak dalam bistro tu kena ambik coti satu malam ....hahaha...majlis tak ramai pon...ahli kelurga pakcik aku dan juga kenalan pakcik aku juga management hotel yang rapat ngan pakcik aku....so aku tersangkut sekali...awalnya segan jugak kan...ye la kan private tuk family depa....org dah invite kan...pergi je la...sedara pon namanya...sebelum majlis malam tu...kami duk dalam bilik hotel dulu....pak yang duk bilik yang betul2 dapat view tempat lumba kuda...memang menarik pemandangannya dan jugak dapt coci mata org mandi swimming..nasib la bebudak kenit yg mandi..kalu org tua..idak le teman tau kekdahnya...hahahah


dlm bulatan tu trek lumba kude Ipoh



nilah dia pakcik aku Dato Zainal a.k.a Dato dicky (gelaran yg diberi)..aku pon tak tau sejrahnya..hehehe


dah 60 tahun ropenya pakcik aku ni...semoga diberkati ye Pak Yang....

malam tu acaranya sama je mcm majlis sambutan bday yang lain...ada makan2...nyanyi2...potong kek....tarian poco2......bukak hadiah......dan malam tu jugak semua anak beranak pak yang menyanyi...abg amir ngan wan yang sebelum ni malu2 nak nyanyi..habis semua naik pentas menyumbangkan suara bersama bini tercinta...hahahahaha...aku pon mestilah tak lepaskan peluang..artis kan...wajib jemput nyanyi...hahahahaha

ni lah antara menu yang aku melahap...ambik ko melahap tu..hahaha


1. pembuka selera...mushroom soup with bun...yummy


2. penambah selera aku...chinese fried rice with mushroom oyster sauce, blackpepper beef and sweet sour dowry fish.....memang sentap terus makan ni...hahahaha


3. ni plak penambah BONCETAN PEROTKU.....spaggethi with beef sauce...aduss terlentang makan....tumpo org perak kata...hahaha


so moh kita tgk2 je gambo dibawah sepanjang berjalannya majlis aritu....enjoyyyy...








aku dalam BISTRO tu..sempat lagi kan




anak si warn...Aidil..pemurah senyuman budak ni..tp botoi dah ada dlm molot mana nak senyum kan...


si comel Iqbal...anak kak Ila..aku geram tgk dia...


ni lah dia penyanyi jemputan yang menggantikan penyanyi tetap The BISTRO malam tu...hahah


last but not least..POCO2..atas permintaan pak yang....layan je....

No comments:

Post a Comment