Thursday, June 24, 2010

UMI....its ur B'day......

Salam..bertemu lagi kome ye...

hari ni bersamaan 24 Jun 2010/11 Rejab 1431H....dan hari ni jugak ulangtahun kelahiran Umi aku yang ke-53...Alhamdulillah umi masih diberikan kesihatan yang baik dan kehidupan yang sederhana dan bahagia bersama Abah, anak2, menantu2 dan cucu2 yang comel2....semua ni rezeki Allah yang maha esa....

Semalam sebelum kul 12 aku dah siap bungkus hadiah senyap2 dari pengetahuan umi....duk dlm bilik sesorang..kunci pintu...hehehe...tahun ni aku hadiahkan umi kain pasang bewarna pink...sama mcm tahun lepas aku hadiahkan kain pasang dan juga tudung warna ungu.....umi memang pandai menjahit dan hadiahkan kain adalah lebi baik dan aku puas sebab nampak apa yg aku bagi kat umi...dia pakai..heheheh.....

dan setiap tahun jugak aku tak pernah 'miss' buat kad sendiri....aku suka guna krayon...tak perlu benda lain...heheh...alhamdulillah kad2 yg sebelum ni masih elok umi simpan...rasa sgt dihargai....walaupon tak mahal dan berbunyi mcm kad kat kedai..hehehe...nilai sentimental cukup besar......

kul 11.45 aku tgk umi dah tido....alamakkk cam ne nak buat suprise ni...kesian lak nak kejut kan...nak tungu kul 12 lambat lagi..so aku kejut gak umi dgn muka tak bersalah...salam tangan dia dan peluk cium umi...heheh cian umi muka amai2 lagi...jahat tul aku ni...

apa-apa pon "selamat ulangtahun ke-53...Madir SAYANG Umi sangat2.....takde sape leh ganti Umi tuk madir.."


hadiah ikhlas aku tuk Umi




sian umi..amai2 lagi bangun tido dah kena posing...hehehe




sempat lagi set rambut pacak walau dah tgh malam...hahah (hampeh tul Amzee siap tegur lagi)

1 comment:

  1. salam singgah
    ~take care of ur mum


    P/s: kawan tadika kamu -tingkatan 3 kirim salam
    (katanya bila nak masak spagetti lagi?)

    ReplyDelete