Friday, October 01, 2010

TIDO..TIDO...TIDO

dikala ni orang dah ramai yang tido...jam menunjukkan hampir 2 pagi...aku masih tak dapat melelapkan mata...toleh kiri tak mau...toleh kanan tak mau...meniarap tak mau..telentang tak mau..apa lagi style yg aku tak buat...semua dah..masih sukar untuk tido...adusssss....dah dekat sejam lebih aku atas katil cuba untuk tido.....tapi ada sumting yang buat aku susah nak tido....aku pikir...tak tau la plak apa benda yang menghantui.....

hai la mata...pejam la....esuk mau bangun awal pagi....

arghhhh segar mata ni ...aku ambik keputusan layan youtube...baru teringat tertinggal episod 4 ANTM (americas next top model) cycle 15...hohoho..feveret tu...abisss la...dah dpt tengok rancangan tu lagi segar bugar la aku....ayoyoyo...satu langkah yg kurang bijak rupenyer....

pas abis tengok la tido.....selamat bermimpi tyra banks...hahahaha

ZZZZzzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ

No comments:

Post a Comment