Wednesday, May 12, 2010

welcome back

salam untuk yang membaca...

beberapa hari aku tak update blog aku ni...bukan apa...sibuk dengan persiapan perkahwinan adik bongsu aku...banyak benda nak cerita sebenarnya..cuma masa je yg takde...insyallah aku akan update jugak kan...5 hari aku di Kuala Lumpur...balik isnin lepas pon tak sempat nak online....macam2 aktiviti selama aku berada di KL...aktiviti family....sambut birthday dua anak buah aku...sambut hari ibu...dan jugak acara karakore bersama keluarga...hehehe..sempat jugak tu...


sabtu lepas kami adik beradik dah rancang nak buat sambutan hari Ibu dan bday 2 org anak buah aku di rumah abg aku kat PJ.....bukan selalu dapat berkumpul semua adik beradik...alhamdulillah semua ada..cuma abah sorang je tak dapat datang..ada meeting kat Ipoh....kalu abah ada cukup la korum..hehehe


seronok sgt melayan kerenah 3 org anak buah aku Athirah, Thaqif dan jugak Afiq yang sangat comel.....meriah acara kami malam tu...so tak payah cerita panjang...tengok gambo yang sempat di snap aritu.....


Nur Izzah Athirah ~ 2 tahun


Muhammad Thaqif Furqan ~ 1 tahun...alalala comeynye dia nganga..


Muhammad Izz Afiq ~ 6 bulan



posing ngan belon jap


ni kek yang aku sponsor..sedap sgt..harga pon bley tahan RM53


acara potong kek..athirah tgh badmood..baru bangun tido


acara bukak hadiah..paling best waktu ni


3 orang ibu memotong kek hari ibu


kalu ada abah cukup la korum kami.....

No comments:

Post a Comment