Friday, May 21, 2010

B.E.N.G.A.N.G.

ermm apa nak tulis ek..dari semalam lagi bengang dan geram sgt2...hari yang malang buat aku...hoho tak tau mana silapnye...turun je dari keretapi pi ke pintu masuk stesen keretapi..aku disapa oleh pemandu teksi..."teksi dik...".....aku jawab "Ipoh Parade berapa bang.."...dengan selamba abg tu jawab balik "RM12 hengget"....dalam hati aku cakap "CHOYYYYYYY"...abg ni kencing aku apa...pergi dekat tu je sampai RM12...blom sampai Tambun lagi...kalu mcm tu aku leh pegi Kl naik ketapi sehala kelas ekonomi....agak2 la nak charge...siang lagi pon...terus aku ambik keputusan pi medan Kid ambik bas ke Parade...sampai di sana...aku tunggu la bas yg tertulis "Ipoh Parade"....satu ketika bas pon datang...aku nampak ada tertera tulis Ipoh Parade...dengan yakinnya aku naik....sampai la aci yang nak ambik bayaran tu dtg kat aku n tanya."nak pi mana"...selamba badak aku jawab "Ipoh Parade"....aci dgn muka berkerut berkata" Bas ni pergi BUNTONG dik"....aiyooo CHOYYYYYYYY lagi sekali...mcm mana lah aku leh silap...terpaksa la ikut bas tu round satu buntong...kawasan yang tak pernah2 aku sampai...huhuhuhu...nak cepat jadi lambat rupenya...bad luck tul la...


aku turun dari ketapi dari mana ek????mesti org baca tertanya...ye la takde mukadimah...


2 hari lepas aku bercuti ke Tg Malim umah best fren aku eycharl dan sham...saje jejalan....pi mandi sungai(Kalumpang Resort)...1st time aku pi tempat tu..sebelum ni tak tau pon kewujudan tmpt tu...interesting gak tempat tu...masa aku datang tu ada 3 buah biji bas dari Majlis daerah Kajang..depa ada kursus kot....Anyway Thanks Chal dah bawak aku jejalan walaupon tak cukup masa...hehehe..len kali aku datang lagi....Bandar Proton pon ambik angin je....


malam semalam gak membuatkan BENGANG aku menjadi2...gambar2 aku selama di Tg Malim ilang semasa aku nak save ke lappy aku ni....nasib la gambar mandi kat sungai sempat di save...daripada 50++ gambar tinggal 23 je...adusss geram tul aku...bila aku check balik memory card aku...tulis "no images"....pasrah je la...virus la tu.....takde rezei....


pasni kena nyanyi lagu akim Bengang ni...huhuhuhu

nasib la ada jugak gambo posing tak ingat aku kat sungai tu...hehehehe



ni lah sungai yang aku ckp tu...



seronok la tu dpt berendam....ngeee!!!



membe baik aku...eycharl....



ku mohon...hahahahaha


seksa....hahahaha

No comments:

Post a Comment