Saturday, May 22, 2010

Halo (2nd Version)



yayy...aku menunggu video Halo(2nd version) dari dulu lagi...baru sekarang depa keluarkan untuk tatapan peminat..hehehe...sebelum ni ada dgr cerita yang beyonce buat 2 versi video tuk lagu Halo....untuk 2nd version ni video dia lebih kepada 'dark side' kepada storyline video ni...memula dulu aku tgk yang 1st version aku mcm blur2 apa yang nak disampaikan oleh beyonce dalam video tu...oleh kerana minat aku layan kan je(dulu la)...tapi skang ni baru aku paham jalan cerita disebalik video yg 1st tu...dalam 2nd version ni menceritakan bagaimana laki beyonce dalam video tu diburu oleh pihak polis oleh kerana rompakan bank tak silap aku dari wang kertas yang berterabur di pertengahan video....beyonce sedang menunggu laki tu...so it makes sense to the 1st version...tapi aku prefer lagi yg 2nd version dari 1st version yang kat bawah ni....



nikmati kedua2 video....Beyonce RAWKKKKSSSSS.......!!!!!!

No comments:

Post a Comment