Thursday, December 31, 2009

Selamat Tinggal Jabatan Perangkaan

Hu..hu..hu

Hari ni adalah hari terakhir aku bekerja di SEKSYEN PENYIASATAN DAN PERKHIDMATAN, JABATAN PERANGKAAN IPOH sebagai pegawai perangkawan. bukan aku berhenti buakn jugak aku diberhentikan...tetapi tempoh kontrak aku dah tamat.

Dalama masa kurang lebih sethaun, banyak benda aku belajar walaupun bukan dari bidang aku belajar di universiti dulu.

Terima Kasih yang tek terhingga buat Penolong Pengarah, En Azraai, En Jayakumar dan Puan Shima yang telah banyak membimbing dan mengerah tenaga aku selama aku berkhidmat di sana.

Buat anggota bawah seliaan aku...mintak maaf bebanyak kat korang jika cara kerja aku korang tak puas hati..aku cuma menjalankan tanggungjawab...apa2 pon projek kita berjaya dihabiskan...yahooo!!!!!

lepas ni pasti aku akan rindu sangat2 kat korang terutamanya ...

fitri, megat, ijad, am, payong, shida, fahmida, syifah, aizat, mail, pae, imah, syuk, husna, amer, pali, abby, helmi, cilek, sue, p-ka, habib, soleha dan hanim....

korang the best.....ceria je bila ada korang terutama pae & mujahid.....lawak sgt

Semoga korang semua berjaya mendapat kerja tetap mcm aku jugak...hehehe

jangan lupa BOSS kat sini ek...hehehe


aku ngan anak buah aku.....


aku ngan anggota seksyen


sessi tukar hadiah

jamuan perpisahan

No comments:

Post a Comment