Tuesday, December 01, 2009

Acara Wajib!!!!

Banyak aku nak update cerita sepanjang hari raya yang lepas….aku buat thread berasingan…untuk kali ni aku nak citer pasal gathering spupu2 aku yang memang jarang bertemu…Cuma time raya n ada majlis perkahwinan je boleh berkumpul rerami..walaupun bukan semua yang ada….tapi tetap meriah…

Acara wajib yang tak leh lepas kalu dah jumpa ialah BOLING.tempat biasa la mana lagi JUSCO Ipoh la….3 biji kereta .memang gila2 kita orang kalu dah jumpa….tempat boling tu kami yang punya….

Pas boling tak sah singgah minum2 kat mamak….tapi tersilap pilih plak mamak yang service very the “busuk”…lembab…so bawah ni aku share gambar2 aritu


team yang best....menang kan...hehehe


epoy tak sempat mengenterpramekan diri


pas abis main boling....


pose lagi



kat luar plak.....



gigi sape paling nampak...


amir, adie, ajieb


rahman's sib.....farah,Eg,Una & Sarah


pas minum kat mamak..


udin tukang tangkap gambo....thanks to gdah pasal kamera dia jadi mangsa..

No comments:

Post a Comment