Monday, December 28, 2009

Berlibur.....

kebetulan aku cuti lagi hari ni...ambik cuti bergaji sebelum hujung tahun.... adik pomuan aku pon masih cuti...ambik kesempatan untuk jalan ngan umi sekali....umi teringin nak tgk citer Avatar..... aku book tiket awal2....sebabnya dah dua kali nak tgk asyik full house je....sebelum ni dah tgk the making of citer Avatar ni...sangat mengkagumkan...buat aku lagi teruja nak nonton..... tgk wayang kul 11.20 pagi.....separuh penuh la...biasa la early bird....isnin plak tu.....banyak bebudak layan citer chipmunks.....tak suka tgk citer tu...hehehe so lebih kurang 3 jam mengikuti citer Avatar ni..apa yang bleh aku komen WOW!!!!!...BEST GILER LA!!!!..serius cakap this is the best 2009 film yang pernah aku tgk....plot citer yang menarik....sound effect yang bagus....sinematografi yang menakjubkan...terasa mcm aku dlm tu je....part paling aku teruja dan bersemangat time jake sully bagi kata2 semanagat nak berperang tu....memang best sgt2....berkobar2 aku tgk citer ni...puas hati btul... pas tgk wayang..makan2 kat food court...pekena sizzling mee n ABC....yummy.... then main boling plak...hehehe...saje nak bagi umi rasa apa yang aku selalu buat bila kuar ngan kengkawan...biar dia rasa....umi pun enjoy je main boling ....ni kali kedua umi main boling...heheheh CAYALAH umi!!!!!


menunggu sizzling mee aku


pencoci molot


mai makan


seksi la kunon


umi & kirah


tunjuk bola memasing..hehehe...sedondon lagi umi


sampai terduduk2 baling


triple strikkeeeee!!!..tak percaya tgk bawah


tadaaaaa!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment