Thursday, February 25, 2010

Kreatif????

lokasi : bilik tengah umah aku

cuaca : panas terik dan kering

keadaan diri : berseluar dan tidak berbaju


keinginan : minum ABC



wah dah lama tak mengupdate blog aku ni....walaupon belum sampai sebulan lagi..hehehe..bukan apa malas sebanranya nak post sini...mood tak dtg..hehehe...so kali ni mood tgh baik...aku nak story pasal aktiviti aku pagi tadi...ayah aku buat revovate n penambahan umah aku...dia tambah ruang tamu n bilik lagi 2...semua kerja dah siap 98%...so aku dah booking awal2 kat ayah aku nak hias ruang tamu...aku dah beli benda ni lama sejak puasa tahun lepas...masa aku pi IKEA dulu dah timbul idea ni...so skang baru dapat nak ekspresi kan aku punya niat tu...hehehe

so aku siap kan bahan nak hias dinding ruang tamu baru aku tu...aku draft dulu cara susunan..aku just buat yg simple je...cat dinding umah aku warna hijau terang..so motif hiasan dinding adalah flora..so kena lah ngan temanya...hehehe

malas nak citer panjang ni kat bawah aku sertakan gambar sepanjang proses menghias dinding aku....thanks la membe2 yang puji hasil kerja aku...dan ada yg nak ambik idea akutu..silakan...sharing is caring..memasing ada kreativit sendiri...aku pon belajar dari persekitaran...to kak Ila...ko nak booking aku hias umah baru ko kan...no hal...aku lagi suka



ni lah bahan2 yg diguna pakai


sebelum dan selepas


aku nyer dinding


cantik tak???

No comments:

Post a Comment