Sunday, February 06, 2011

Rindu IPOH yang keterlaluan




salam hujung minggu

jam dah pukul 11 pagi di seri kembangan ni..teman masih di rumah adik perempuan bertemankan thaqif dan khadijah. melepas rindu  kat bebudak ni setelah 2 hari teman takde di rumah...sibuk berphotoshoot sampai ke Putrajaya dan litar Sepang. kebtulan ada kenal photographer dalam Fb..terus jadi membe. lagipon diaorang duduk dekat dengan seri kembangan..so tk lepaskan peluang berphtoshoot hari jumaat petang di pullman ,Putrajaya dan Sabtu seharian di litar Sepang..amboi kalah model profesional..padahal tak reti pon teman ni bergaya..hahahaha..kita tunggu je la hasilnya nanti..thanks abg azman n abg jamali for ur kindess nak buat photoshoot tuk adie...thanks jugak tuk tunjuk ajar kat teman yang keras n kontrol macho ni kalu bergambo..hahaha...teman mengaku pon.

tapi masalah teman skrang ni teman rindu yang teramat sangat nak balik Ipoh....apalah khabarnya Ipoh...huhuhu...dah 2 mingguteman di Seri kembangan, Bandar Tun Razak, HUKM, PJ...ulang2 tempat yang sama disebabkan Umi masih lagi dalam wad..kalaulah umi dah kuar memang dah lama teman dah ada di Ipoh.

macam mana lah keadaan motor rempit kesayangan teman tu...dah 2 minggu teman tak membelai dan menunggang. harap2 abah kat umah tolong hidupkan motor teman tu sekali-sekala.

nak balik IPOHHHHHHHHH!!!!!!!!!! 

Adie

No comments:

Post a Comment