Tuesday, September 08, 2009

Juadah Berbuka.....

lama dah aku nak update pasal benda ni...so simpan dulu dengan keadaan masa yang tek berapa mengizinkan....Alhamdulillah puasa dah masuk hari yang ke-18.....sepanjang puasa ni aku tak lari dari mencuba menyediakan juadah berbuka.....hehehe..biasa lah kalu dah berbakat tu apa2 pon jadi...cehhh puji diri sendiri nampaknya...merdeka yang lepas aku try buat kueh popiah goreng, samosa dan juga karipap ayam.....mood rajin tgh ada so apalagi......rajinkan diri ke dapur....jangan ingat orang laki tak pandai wat kueh ok..hehehe...sekali cuba pasti nak lagi....katanya...mari kita nikmati hasil foto memoto sekitar sessi memasak.....



ni sebelum di goreng....simple je org bujang buat..hehehe


masa menggoreng......


ni lah hasilnya karipap daging versi aku....


ni plak kuih samosa....1st try ni....jadi la jugak...

dan yang paling penting air special yang aku buat sempena Merdeka Malaysia yg ke-52

presenting!!!!!!!



Air Sirap Bandung Selasih '1 MALAYSIA' dengan tembikai & laici....

No comments:

Post a Comment