Tuesday, September 08, 2009

Idolaku Kembali...!!!!!

Album yang paling aku nanti-nantikan sejak sekian lama....akhirnya muncul juga.....Jaclyn Victor III....yang pastinya Jac adalah satu-satunya artis Malaysia yang aku beli album-album dia ORIGINAL sejak album pertama....dan Jac jugak la artis pertama yang aku beli CD ori....i just adore her so so much.....

so untuk album ke-3 ni aku mengharapkan sesuatu yang luar biasa sejak bertahun2 Jac tidak mengeluarkan album penuh.....single pertama "BERTAMU DI KALBU" telah menjadi hit di corong2 radio sekarang ni......1st dengar lagu tu dulu tak berapa nak ngam ngan telinga aku sebab ada bunyi2 lagu zaman lagu leleh 90-an...tapi bila lelama dengar alunan suara power Jac....aku masuk dalam lagu tu...dengan lirik yang begitu puitis nak mampus...hahahahaha

aku boleh jamin album ni bakal merangkul anugerah AIM tahun depan.....memang berbaloi aku menunggu album ni...walaupon aku tak puas hati sebab ada 8 lagu je..tapi 8 lagu yg ada semua terbaik.....walaupon kali ni jac lebih kepada lagu balada......

Aku paling tertarik dengan idea lagu medley "Koleksi Gemilang"...menghimpunkan medley 24 lagu hit sepanjang zaman.....JAC ur SUPERB.....part yang paling best lagu ISABELLA...meremang bulu roma tengkuk semua la....she's the best...no doubt!!!!

Dan yang paling penting aku suka tgk perubahan drastik imej Jac...so fierce n edgy.....

SYABAS JAC atas kelahiran album yang berkualiti walaupon dalam kegawatan dalam industri muzik lately.......

Album yang perlu dimiliki....BERBALOI-BALOI..... ;-0


layout cover album JACLYN VICTOR III


very edgy...fresh look....loving it...

No comments:

Post a Comment