Wednesday, April 29, 2009

Selamat Ulang Tahun Sayang.........

Yayy dpt gak aku balik umah update aku nyer blog ni....best jugak naik train balik ipoh ni...tambang pon murah RM10...compare ngan tiket bas RM17.30...lebih baik aku naik train.....selesa jugak la....perjalanan lebih kurang 2 jam 30 minit.....sampai je umah terus kluar..sebab ada appointment ngan pakcik berubat resdung aku ni(next post aku citer pasal resdung ni)...

untuk kali ni aku nak share pasal sambutan Ulangtahun Nur Izzah Athirah yg pertama.....anak buah yang paling aku sayang....dah rancang benda ni lama sebulan lebih agaknya...baru terlaksana 27 April yg lepas di Seri Kembangan..umah adik pompuan aku.....Actually Birthday Athirah 28 April 2009 ..buat awal sebab time tu je yg semua bleh kumpul sekali walaupon bukan semua ( Abah, Angah n Kak Za tak join)

Kebetulan Birthday aku pon dlm bulan April..so sambut sekali.....semua atas tanggungan aku n adik bongsu aku...hehehe..boleh la tgh ada duit jaga exam..dpt la aku sponsor skit kan..hehehe..kalu tak jgn harap la.....Alhamdulillah semua berjalan lancar.....makan ringan2 je...Umie masak Bihun Goreng...aku pesan Dominos Pizza, pesan sate 60 cucuk, n yop n kak yong sponsor Secret Recipe cake...yummmy....berselera betul walaupon aku dlm masa berpantang beberapa jenis makanan...huhuhuhuhu...

Ok aku nak share gambar yg sempat diambil....



Banana Chocolate Cake from Secret Recipe.......sedap ya ammmaatttt!!!!!



Domino's BBQ Chicken..

.

Domino's Beef Peperoni......ni je yg bleh aku makan...ayam pantang...huhuhu


Sate made at Section 14 Pj...hehehe


Domino's Cinnastix ......sweet!!


ni lah bihun air tangan mak aku...walaupon presentation kurang menarik..tapi rasa dia....Fullamak tambah 3 kali.....katanya


ni je yang aku jamah....leh caya ke???


Athirah & Pak Lang Tiup lilin n potong kek..beshnyer...aku menyibuk je...hehehe


Athirah tgh seronok dpt hadiah...pastu cuba nak bukak..last2 terus gigit...cara yg berkesan


Yayy...Athirah dpt hadiah.....



we're family......

4 comments:

  1. geram tgk pipi dia tu...rasa nak geget2 je...hehehe

    ReplyDelete
  2. comel sgt athirah. boleh akak booking untuk partnerkan dgn anak sedara akak yer adie. heheheh hari tu dah booking anak sedara lee ni adie pulak. hehehhe takpe akak pun ada dua hero.

    ReplyDelete
  3. wah kak ani siap booking tu.....tak leh blah...hahahaha

    ok kena jaga elok2 ni...dah umur 21 tahun esuk boleh try merisik..hahahaha

    ReplyDelete