Thursday, November 05, 2009

Hard time....

waktu artikel ni ditulis aku sedang sibuk mengulangkaji untuk exam esuk....exam khas tuk pegawai tadbir kat SUK Perak.....aku pon tak tau nak study apa...general je la...just concerntrate kat math...hahahaha..dah lama lupe rumus bagai tu....

walaupun dalam keadaan yang tak menentu ngan life aku yg suck with a lot of work and personal thing yang memang shit....why me!!!!!!why....??????adakah aku seorang yg teruk????masa yang dapat menentukan....

life must go on........

be strong...orang dah tak suka kita nak buat mcm mana kan...just accept it....

apa yang penting aku buat yang terbaik tuk exam esuk...

chaiyok...chaiyok!!!!!!!

2 comments:

  1. nobody is perfect....u must strong....anggaplh nie duGaan tuhan pade hambe nye...maybe itu bukan jodoh yg t'baek tuk awk,.think positif & b'doa lah dgn tuhan agar dipertemukan dgn seseorg yg t'baek tuk awk...percaye lah Allah s.w.t maha mdgr doa hambenye yg t'aniya..

    ReplyDelete
  2. A'kum Adi,
    hidup tanpa ada masalah tak perfect sebagai seorang manusia. biar kita ada masalah, as long as kita pandai handle mcamana masalah tersebut nk diatasi.

    ReplyDelete