Sunday, August 30, 2009

I'm Back!!!!!...

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

bertemu kembali....rasanya dah lama btul aku tak update blog aku ni sejak aku start keje aritu...wah dah keje baru ni..hehehe...

Alhamdulillah puasa pon dah masuk hari yang ke-9.....semua berjalan lancar......cuma masa untuk aku ber'online' je limited..bukan limited apa...tapi kekangan kerja yang membuatkan aku takde masa nak online....hehehe...konon bz sgt....yer la dah sebulan hari minggu aku diisi dengan kerja jaga exam..nak cari duit lebih....arini cuti dpt la aku online....

aku rasa berat aku sejak keje aritu pun dah turun...sebelum masuk bulan pose...hehehehe...biasa lah keje ngan kerajaan......5 hari bekerja...setiap sabtu memang sah kena dtg...meeting katanya ngan bos..hantar report segala....huhuhuhu....

kerja aku kat Jabatan Perangkaan Malaysia Negeri Perak.....biasalah tugas kena jaga orang bawahan....mcm2 kena handle...walaupon bukan kerja tetap..Insyallah aku ikhlas buat semua kerja.....kat opis siap depa panggil aku Boss...sejak hari pertama masuk lagi..hahahahaha...suka hati korang la nak panggil aku boss...janji kerja jalan OK!!!!...

aku kekadang blur ngan keje ni..yer la lari bidang aku..tapi takde la teruk sgt.....Insyallah raya ni ada la duit raya tuk bebudak...WAHHHHH!!!!..dengar tu bebudak je yer...hehehehe

TAK SABO NAK RAYA NI........

cukup la dulu tuk kali ni......panas cuaca kat luar tu memanggil je aku tuk tido..hahahaha..makruh...

selamat berbuka puasa semua....jumpa lagi....

3 comments:

  1. salam ramadhan 2 u..& gd luck di tmpt baru ye..

    ReplyDelete
  2. makasih murni...salam ramadhan gak..selamat berbuka tau..

    ReplyDelete
  3. kalo macam tue, aku pun bakal dapat duit raya jugal lah kan adie... :p

    ReplyDelete